۱۰ رکورد فیلم بت‌من ۱۰ رکورد فیلم بت‌من 




۱۰ رکورد فیلم بت‌من

  • نویسنده:vahid.2828
  • تاریخ:جمعه 13 مرداد 1391
  • عنوان موضوع: <-CategoryName->
  • نظرات:

فیلم سوم کریستوفر نولان در سه پرده تراژدی شوالیه تاریکی، اکران می شود، در حالی که بتمن به هیچ وجه با رکوردهای جهانی گینس، بیگانه نیست.

به لیستی از ۱۰ قهرمان تیره مرتبط با این رکوردها اشاره می کنیم:

بت‌من

1- سریعترین رکورد فروش فیلم باکس آفیس به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار
بتمن: هنوز دو روز از اکران شوالیه تاریکی (ایالات متحده، ۲۰۰۸) نگذشته بود که به فروشی معادل ۱۰۰ میلیون دلار (معادل ۶۵٫۳۴ میلیون پوند) دست یافت؛ تنها فیلمی که تاکنون موفق شده طی این زمان کوتاه، به چنین فروش بالایی نایل گردد. شوالیه تاریکی، رکوردهایی نیز با عنوان بالاترین فروش فیلم منتشره در IMAX، بالاترین فروش فیلم PG-13 ، بالاترین فروش باکس آفیس از یک نمایش تلویزیونی شبانگاهی، و بالاترین فروش فیلم باکس آفیس را به خود اختصاص داد (تنها در یک روز).

۲- اولین بازی ویدیویی بتمن

جنگ های صلیبی افسانه ای، اولین بازی ویدیویی است که به شکل بتمن ظاهر شد؛ بازی که در سال ۱۹۸۶ توسط نرم افزار اقیانوس جهت طیف کامپیوتر خانگی ZX در انگلستان انتشار یافت.

۳- بزرگترین مجموعه یادگاری های بتمن

بزرگترین مجموعه خاطرات بتمن، متعلق به زوراوکو ژنو (بلغارستان) است و از ۱۰ دسامبر ۲۰۱۱ شامل ۱۱۶۰ آیتم مختلف است.

۴- بیشترین اقتباس از شخصیت های کتاب کمدی

بتمن، با هشت فیلم بلند زنده اکشن خود، نسخه بارزی از سریال های محبوب تلویزیونی است که با بتمن (ایالات متحده، ۱۹۶۶) شروع شد و به واسطه آخرین نسخه خود با عنوان شوالیه تاریکی (ایالات متحده، ۲۰۱۲)، ستاره سینمای حال حاضر شده است. این امتیاز، شامل حال هیچ یک از سریال های انیمیشن تولید شده بتمن در طول این سالها نمی شود.

۵- گرانترین یادگاری بتمن در حراج به فروش رسید

در سپتامبر ۲۰۰۶، خودروی بتمن که در فیلم (آمریکایی) جوئل شوماخر، با عنوان بتمن ابدی (ایالات متحده، ۱۹۹۵) مورد استفاده قرار گرفت، در حراج بین المللی خودروی کروز، در لاس وگاس ایالت نوادای آمریکا، با رکورد ۳۳۵۰۰۰ دلار (۱۷۵۷۷۰ پوند)، به جان او کویین (ایالات متحده) فروخته شد.

۶- بازیگری که در بیشتر قسمت های بتمن، ایفای نقش نموده است

آدام وست (ایالات متحده آمریکا)، ۱۵۶ بار بعنوان بازیگر نقش بتمن، روی پرده نمایش ظاهر شده است؛ از جمله ۱۲۰ قسمت از سریال تلویزیونی بتمن طی سال های ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۸ و فیلم بلند سینمایی اش، چندین صداگذاری با ایفای نقش های متعدد در سریال های انیمیشن و فیلم های تلویزیونی، و تولید کامپیوتری فیلم کوتاه ویدیویی بتمن: نیو تایمز در ۲۰۰۵٫

۷- بالاترین فروش فیلم باکس آفیس، اکران در آخر هفته

فیلم اکشن Sci-fi (ایالات متحده، ۲۰۱۰)، رکوردی معادل ۶۲۷۸۵۳۳۷ دلار (۴۱۰۲۱۴۰۰ پوند) را در ۳۷۹۲ سینما، طی آغاز اکران خود در پایان هفته، از ۱۶ الی ۱۸ جولای ۲۰۱۰، به نام خود به ثبت رساند؛ فیلمی به کارگردانی کارگردان شوالیه تاریکی، کریستوفر نولان، و نیز بازی ستارگانی چون تام هاردی، جوزف گوردون لویت، مایکل کین و ماریون کاتیلارد.

۸- بالاترین فروش فیلم باکس آفیس برای یک آهنگ ساز

در آوریل ۲۰۱۲، فیلم هایی با رتبه بندی شوالیه تاریکی، امتیاز آهنگ ساز هانز زیمر (آلمان) را به مجموع ۱۹٫۶۲۵ میلیون دلار (۱۲٫۱۵۹ میلیون پوند) فروش در سراسر جهان ارتقا داده است.

۹- طولانی ترین کمدی که ماهانه منتشر می شود

طولانی ترین کتاب کمدی که ماهانه منتشر می گردد، کمدی های کارگاه است که بطور مداوم از اول مارس ۱۹۳۷ تا کنون، توسط کمدی های DC در ایالات متحده به چاپ رسیده است. این کمدی، شخصیت بتمن را در انتشار شماره ۲۷ خود، در می ۱۹۳۹ معرفی نمود.

۱۰- بالاترین فرکانس شنوایی- حیوانات

خفاش ها (به سفارش چیروپترا)، به واسطه موقعیت انعکاس صوت، از بیشترین حساسیت شنوایی نسبت به هر حیوان غیر آبزی دیگر برخوردارند. اکثر گونه ها، از فرکانس هایی در محدوده ۲۰ تا ۸۰ کیلوهرتز استفاده می کنند، هرچند برخی قدرت شنیدن فرکانس هایی به بلندی ۱۲۰ تا ۲۵۰ کیلوهرتز، در مقایسه با فرکانس تقریبی ۲۰ کیلوهرتز برای محدوده شنوایی انسان و ۲۸۰ کیلوهرتز برای دولفین های معمولی را دارند (دلفیس دولفین).


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ۱۰ رکورد فیلم بت‌منفیلم بت‌من

داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />